Ucieczka w sen

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się potrzeba ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej co chwila więcej ludzi zaczęło intrygować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się w środku zachodniej kulturze. Równocześnie wiele kulturowych naleciałości dodatkowo rytuałów, niezwiązanych spośród samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca z większym natężeniem przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj wewnątrz niektórych państwach, np. we Francji, nauki w dalszym ciągu przekazywane są głównie przez mnichów dodatkowo mniszki, wprawdzie w środku krajach niemieckojęzycznych plus słowiańskich w szerokim zakresie rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei wewnątrz Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm świecki daje sposobność zintegrowania nauk z codziennym życiem. Pogląd także rozpamiętywanie poparte działaniem sprawiają, iż buddyjska biegłość staje się wewnątrz raz zbytnio razem większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, natomiast także na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w środku życiu codziennym.Dzisiaj wewnątrz Europie przede wszystkim dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże globus Karma Kagyu w środku Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, tak aby zaczęli wykładać buddyzmu w Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie z wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, do swojej śmierci wewnątrz 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako translator spośród języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński dodatkowo niemiecki współpracowała spośród najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dzień dzisiejszy w czasie praktyki. Przekazywane przez Lamę Ole Nydahla i Hannah Nydahl nauki Buddy no głęboko zainspirowały ludzi, iż obecnie spotykają się, ażeby łącznie uczyć się oraz kontemplować do wnętrza powyżej 600 ośrodkach do wnętrza 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni a idealizmie, oraz funkcjonują wskutek dobrowolnej pracy zaangażowanych do wnętrza ich rozwinięcie ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje wewnątrz obrębie stowarzyszeń w środku innych, takich jakim sposobem Polska, ma status związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno u dołu względem zasięgu geograficznego jako także wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, owo jednak staje się raz zbyt razem popularniejsza w świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią jeżeli chodzi o jej zasady, tak azali owak ma do licha tudzież trochę wspólnego z hinduizmem, do wnętrza obydwu bowiem naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, że ostatecznym celem życia jest osiągnięcie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się w królewskiej rodzinie do wnętrza Indiach w przybliżeniu 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o przedtem głoszą, iż żył w luksusie, do wnętrza separacji odkąd otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli uchować go od wpływu religii oraz bólu także cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył pozycja granice pałacu królewskiego tudzież zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty obraz dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu i komfortu). Widząc zadowolenie tego mnicha, postanowił że osobiście zostanie mnichem. Porzucił egzystencja w dostatku natomiast bogactwie, ażeby w środku ascetycznym życiu wynaleźć „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był wybitnie wytrwały. Stał się liderem pośród swoich rówieśników. Punktem zwrotnym w jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „ulżyć” się jedną miską ryżu tudzież przykucnąć pod spodem drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by kontemplować dotychczas aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu zaś pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” albo „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia również rozpoczął szkolenie swoich mnichów- naśladowców, spośród którymi poprzednio wtedy zdobył gigantyczny rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest kędyś „do wnętrza pół- drogi”, ani w luksusowym zaspokojeniu ani w umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył maleńko co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby przechowywać się należy cierpieć (Dukha), 2) Cierpienie wynika spośród pragnienia (Tanha azali „przywiązania”), 3) Każdy przypadkiem zapobiec cierpienia kiedy usunie sentyment oraz 4) Jest to możliwe kiedy podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (trafnie skierowane starania), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane do wnętrza hinduizmie: reinkarnacja, pasza, maja, a skłonność postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje podobnie jak złożoną teologię bóstw plus istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga w buddyzmie, równie gdy tudzież w hinduizmie, trudno jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu jest dozwolone ocenić zbyt ateistyczne, tudzież inne wewnątrz panteistyczne, i coraz inne zbytnio teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się cicho sza w kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, dlatego uważany jest w ciągu styl ateistyczny. Buddyzm obecnie jest właściwie na maksa zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją duet główne szkoły Theravada a Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu a nirwanie na rzecz mnichów, na przestrzeni podczas kiedy buddyzm Mahajana rozpościera swój zamierzenie przebudzenia na fragment laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach można zoczyć nieco odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, by osoby które negacja logiczna pochodzą spośród kręgów buddyjskich oraz chcą rozeznać się buddyzm, nie skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda spośród nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda przenigdy negacja logiczna uważał siebie wewnątrz boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie właściwie jako „drogę- obmycia” na rzecz innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga wskroś niektórych swoich naśladowców, niemniej jednak nie wszyscy postrzegają go w ten sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest klarownie powiedziane do wnętrza Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się głosowanie spośród nieba: Ten jest Syn mój umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz to, że On dodatkowo Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt w taki sposób nie inaczej negacja logiczna przypadkiem ustalić siebie, bądź sądzić siebie zbyt chrześcijanina bez wyznania wiary wewnątrz Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, natomiast negacja logiczna jednym spośród tych którzy wskazują drogę; czytamy do wnętrza Ew. Jana 14.6: „Ja jestem droga, prawdziwość zaś życie. Nikt nie przychodzi aż do Ojca jak na przykład dopiero na wskroś mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm proch wysoki wpływ na Indie; trzy tysiące lat następnie, buddyzm objął większą element Azji. Pisma tudzież historie opisujące Buddę zostały spisane około czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie grzech jest przeważnie rozumiany jako ignorancja. A dlatego że rozważany jest jako „pomyłka etyczny”, to tenże sytuacja w którym występuje „zło” lub ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna trwałość dodatkowo negacja logiczna wynika z przymusu. Natura nie ma wartości moralnej; toteż też, pasza negacja logiczna jest kodem moralności, oraz wina negacja logiczna jest doszczętnie niemoralny. Stąd też, możemy powiadać, do wnętrza intencjonalność nauczania buddyjskiego, lokalny pomyłka negacja logiczna jest kwestią moralności, gdyż nie jest owo bezapelacyjnie intymny pomyłka, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty zły uczynek przypomina w wyższym stopniu niezręczność się, niż sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie rozumienie grzechu negacja logiczna współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, że zostanie potępiony w środku swój wina przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro przekroczenie rozważany jest jako pomyłka, który negacja logiczna dotyczy konkretnej osoby natomiast który przypadkiem znajdować się naprawiony, toteż buddyzm negacja logiczna przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, że grzech człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie nie ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi od momentu potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje lecz etyczne egzystencja tudzież zaduma, które mają podnieść ludzi aż do osiągnięcia nadziei przebudzenia natomiast całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, iż każda spośród tych osób będzie musiała przerosnąć kilka reinkarnacji by wyrównać rachunki zakumulowany dług karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, credo jest filozofią moralności i etyki, zawartej do wnętrza życiu w poprzek umartwianie własnego ego. W buddyzmie, realia jest bezosobowa a niezwiązana relacjami; dzięki co pozbawiona jest miłości. Nie ostatkiem sił Bóg postrzegany jest jako złudzenie, w pojedynkę wina uznawany jest jako błąd wyzbyty znaczenia moralnego, oraz percepcja rzeczywistości materialnej- maja („iluzja”), sprawia że własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama w środku sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy na sposób powstał faktyczność, kto/ co stworzył(o) wszechświat, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż w buddyzmie nie ma początku ani końca. Zamiast tego, jest wieczny następstwo narodzin dodatkowo śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia no tak wielkiego bólu także cierpienia, oraz potem miała przez cały czas również na wówczas co konać? Ktoś może postawić pytanie o powód- po co to ogół? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, aby umarł na krzyżu za nas, razu jednego, abyśmy negacja logiczna cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli iż negacja logiczna jesteśmy sami również zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, że do wnętrza życiu chodzi o trochę więcej niż cierpienie plus umieranie, „A teraz objawionej za pomocą przyjście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który zgon zniszczył, natomiast żywot a nieśmiertelność na jaśnię wywiódł wskroś ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, iż Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami obok różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu również logicznemu porządkowi, tym samym nie być może znajdować się nauczana, jest resztkami sił uświadamiana. Zupełnie odmiennie niż instruktaż Jezusa na materia nieba- dosyć szczegółowe. Nauczał, iż nasze ciała fizyczne umrą, choć nasze dusze powstaną do życia spośród nim do wnętrza niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, że zbiorowość ludzka nie mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” tudzież ego jest iluzją. Dla buddysty negacja logiczna istnieje miłosierny Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, tak aby umarł w ciągu nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę aż do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm winien egzystować odrzucony.

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem szok, skoro był w tym miejscu pokazany szczegółowo taki osobiście sprawa, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło stać?Śpiąc, macie wjazd do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś okoliczność, do którego przyczepiony był potworny nabój emocjonalny, wtedy przejąłeś kawałek uczuć osób biorących wewnątrz przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś ogół właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi tudzież inne klęski żywiołowe w chwili, kiedy w istocie mają miejsce. Gdy owszem się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój widmo opuszcza twoje zwłoki również udaje się spośród misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz ażeby pocieszyć ocalałych. Budzisz się uszczuplony, ponieważ wielce ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, kiedy niekiedy śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożar, a ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało miejscowość w środku twoim poprzednim wcieleniu, a czucie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci ówczesny małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju spanie jednocześnie uwalnia kwant zablokowanych emocji tudzież pomaga zwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się kraksa lub tragedia, co mogę zrobić?Możesz istnieć w środku stanie kogoś ostrzec, pomimo tego ta osoba przypadkiem nie wywiać twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo a asystent na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem i poproś anioły o ratunek w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie niestary mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego całokształt w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów rodzaj doświadczania i wzrostu, miast życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, że wszystko u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, i z kolei poroniłam zaś od czasu do czasu śni mi się para dzieci bawiących się pogodnie wewnątrz ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli tak bardzo, owo do wnętrza kto maniera mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, iż całokształt u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą również rozwijają się, wewnątrz miarę gdy ty plus twoja familia uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśliby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, powiesić na choince bombkę lub sadzić kwiecie do wnętrza ich imieniu, sprawiając, iż poczują przynależność do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi plus wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała pensjonarka zaś powiedziała, na miarę ma na nazwa oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to dosłownie cudowne. Musiałaś być wybitnie otwarta dodatkowo wrażliwa, bo córeczka miała opcja nawiązania spośród tobą w ten postępowanie żywego plus wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna zaś przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj określenie przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku bajka, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W kto metoda mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda ułamek twojego snu owo dowolny wymiar ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości bycie każdej tej części, i w podobny sposób słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wyjście wzorem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, że negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, toż dalej powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, zaś wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę oraz następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które fortel było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, atoli prawdopodobnie ale wręcz tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca sprzeczka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam owo faktycznie: Muszę rozmieścić jarzmo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w ciągu zapewnienie mi w ten postępowanie kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no tak, także nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, owo różni obywatele postrzegają rzeczy w różny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania zaś przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo przesłanie na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie trzeba pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co ustalony znak oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów zaś dlaczego obywatele je mają? Co można spośród tym zmajstrować?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od chwili bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zanadto bezsilny lub bezbronny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym jak jeden mąż, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się hart stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy ukoić te uczucia wewnątrz taki rodzaj, wewnątrz który negacja logiczna można było tego zrobić w czasie, kiedy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, iż przedtem od długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce utrzymywać się uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować stały dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą swobodnie wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowina przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora w poprzek przemienianie wiedza lub uczuć w środku gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kwant twojego snu owo dowolny aspekt ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości bycie każdej tej części, oraz tak jak słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, w krótkim czasie znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie oraz duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi sposób podczas gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, przecież nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, także wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, innymi słowy też odczepić całą tę kulę a następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednakże przypuszczalnie z trudem tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca swary: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to racja: Muszę zabić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A następnie podziękowałam aniołom wewnątrz poręka mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I ano, oraz nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne również mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni kadry postrzegają rzeczy w środku inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje i przekonania. Bezpieczniej będzie zachęcić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo sygnowanie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co dany symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów plus dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co można z tym sporządzić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od chwili niezmiernie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała obszar w czasach twojej młodości, dzieciństwa albo wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezradny lub mizerny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym łącznie, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w środku myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zaspokoić te uczucia w taki strategia, w kto negacja logiczna można było tego dokonać do wnętrza czasie, kiedy było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że przedtem od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny sen może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować wierny dojazd do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą dowolnie transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dźwięki pereł

Najlepsza medytacja

Modlitwa z turkusu